Direct mail

De meest eenvoudige uitvoering van een direct mailproductie is een brief in een envelop. Maar er zijn uiteraard ook veel complexere uitvoeringen, zoals een selfmailer, een pop-up: drukwerkproducties die veel meer impact hebben. Direct mail is één van de krachtigste middelen in multimediale marketing. De kosten per mailpack zijn hoger, denk aan drukwerk en portikosten, maar bij direct mail is de attentiewaarde hoger, de response vaak hoger en kan er veel meer uitgelegd worden dan bij andere kanalen. Een combinatie van kanalen (multimediale marketing) geeft vaak het beste rendement. Klik op onderstaande icoontjes van uw keuze voor meer informatie over de diverse onderdelen van direct mail.

printen

Printen

U verhoogt de attentiewaarde en de effectiviteit van uw mailing door uw doelgroep persoonlijk aan te spreken. Er zijn diverse printtechnieken om uw boodschap optimaal over

Lees meer over Printen »
database_man

Database management

De database is het hart van uw organisatie. Een goed onderhouden database met up to date informatie is van groot belang als u multimediaal wilt

Lees meer over Database management »
fulfill

Fulfilment

Fulfilment is de laatste en niet de minst belangrijke schakel in het DM proces. Van het eenvoudig couverteren van een brief in een envelop tot

Lees meer over Fulfilment »
digitaalprinten

Digital printing

Indien full colour drukwerk ook gepersonaliseerd moet worden is digital printing dé oplossing. Tegenwoordig is digitale printkwaliteit vergelijkbaar met offsetdrukkwaliteit. Met deze kwalitieit is 1

Lees meer over Digital printing »
printdemand

Printing on demand

Technologische ontwikkelingen hebben het mogelijk gemaakt digitale printers te koppelen aan bijvoorbeeld internet of uw eigen klant-prospectbestand. Een voorbeeld is de gepersonaliseerde bureaukalender of visitekaartjes.

Lees meer over Printing on demand »
drukwerk

Drukwerk

Drukwerk dat ingeprint moet worden voor een directmail actie vraagt andere specificaties. Papiersoorten, druk-en inktkwaliteitien en eventuele nabewerkingen zijn aandachtspunten die de nodige know how vereisen.

Lees meer over Drukwerk »