Sky Radio Group

Campagne ontwikkelt over meerdere kanalen.
Sky Radio Group heeft in februari een Live Update 2012 event georganiseerd. Voor dit event wil men relaties uitnodigen. Men heeft gekozen voor een combinatie van online en offline uitingen.
Klomp Grafische Communicatie zorgt voor de offline communicatie en Bosma Direct Marketing voor de online communicatie.

Er is online een teasermailing naar relaties verzonden waarin men aandacht vraagt voor dit event en dat er nog een fysieke uitnodiging volgt. In deze fysieke uitnodiging staat een unieke inlogcode en een QR code die verwijst naar een landingspagina.
Op deze landingspagina vult men de unieke inlogcode in en vervolgens verschijnen de persoonlijke gegevens van de klant. Deze kan zijn gegevens controleren en eventueel wijzigen. De wijzigingen worden direct in de database opgenomen.
Na het aanmelden ontvangen relaties een bevestigingsmail met locatiegegevens en een routebeschrijving. Onze opdrachtgever kan live de inschrijvingen volgen.

Circa 10 dagen na de verzending van de fysieke uitnodiging volgt een online reminder naar relaties die zich nog niet hebben ingeschreven (nonrespons). In deze reminder staan wederom de unieke inlogcode en een link naar de landingspagina. Na inschrijving volgt ook hier weer een bevestigingsmail.

Een dag voor het event ontvangt iedere aangemelde relatie nog een sms bericht met een herinnering aan het event, de locatie en het tijdstip.
Dit event is mede dankzij deze campagne een groot succes geworden.