Case ARAG Rechtsbijstand

Online opdrachtbevestigngsysteem ARAG

Voor de afdeling Legal Services hebben wij een geautomatiseerd online opdrachtbevestigingsysteem gebouwd in de Copernica marketing software. Het doel was dat de klant de opdracht daadwerkelijk afneemt en hier geen onduidelijkheid meer over bestaat bij incasseren van de betaling.

Proces

Een klant contact op met de afdeling Legal Services en vraagt rechtshulp aan.
Het gaat in de meeste gevallen om 4 documenten, soms 2 documenten waar de klant akkoord op moet geven voordat de dienstverlening van start gaat. De medewerker van LS voert het verzoek en de klantgegevens in op een webpagina en geeft dmv een pulldown menu aan dat het om de volgende documenten gaat :
-       Een abonnement;
-       Algemene voorwaarden worden altijd meegstuurd;
-       Contract;
-       Screenings document

Wanneer de medewerker op verzenden klikt wordt de webpagina met content verzonden naar de Copernica database en opgeslagen. Vervolgens verschijnt op beeldscherm van medewerker een “bedankpagina” (lees: gegevens zijn nu opgeslagen).
Vervolgens ontvangt de klant een mail met daarin:

  • een link naar een “akkoord geven” pagina; op deze pagina kan de klant zijn gegevens nog aanpassen en moet de betreffende documenten aangevinkt worden en akkoord geven op de dienstverlening.
  • 2 of meerdere linkjes naar de diverse documenten in pdf vorm;

Klant geeft na lezen van de documenten akkoord op de betreffende pagina door de button Voor Akkoord aan te klikken. Vervolgens verschijnt een bedankpagina.
In database wordt vastgelegd dat de documenten zijn aangevinkt en voor akkoord is gegeven. De medewerker ontvangt een mail dat het profiel is aangepast en weet nu dat klant akkoord is gegaan. Daarmee is het proces afgerond.