E-mailmarketing: 8 tips voor een hoger openingspercentage

Iedereen die e-mailcampagnes stuurt probeert zoveel mogelijk rendement uit e-mailmarketing te halen. Het verbeteren van het openingspercentage is hierbij erg belangrijk. Maar, op welke manier kun je dit openingspercentage van je e-mailcampagnes het beste verhogen? In een onlangs verschenen artikel op Frankwatching.com geven Ronald Dubbeldam en Niels Vogt Recentelijk 8 tips voor een hoger openingspercentage. Deze luiden alsvolgt:

  • Tip 1: bedenk een duidelijke afzend-naam
  • Tip 2: gebruik een goed afzender e-mailadres
  • Tip 3: schrijf een sterke onderwerpregel
  • Tip 4: test je beste verzenddag en tijdstip
  • Tip 5: versterk je onderwerpregel met de preheader
  • Tip 6: zet belangrijk inhoud bovenaan
  • Tip 7: zorg voor een goede aanmeldpagina
  • Tip 8: zorg voor een goede deliverability

Klik hier om het volledige artikel te lezen. Heeft u vragen naar aanleiding van deze tips? Neemt u dan gerust contact met ons op.